Utkast: Feb. 25, 2011

sitter hemma hos lolloh nu, helt ensam! lolloh, jlia och fredrik e på netto, och jag orkade inte följa med, haha. idag var det skola, försov mig till 07:35, oh jag vaknade av mig själv, så jag kom lite försent. vi började med bild, som var kul? efter det hade vi språk, och sen no. no'n var verkligen bäst! så himla kul. när vi hade slutat vid ett tog jag och felicia bussen ner till stan, gick till soc, där jag väntade på henne. sen gick jag till södermalm för att möta lolloh, fredrik och julia. sen gick vi till orion, så kom pappi och hämtade oss. vi har inte gjort så jätte mycket, men i natt sover jag och julia hemma hos lolloh som e tummen upp! (y) så bloggar jag förmodligen senare, kyss. DET GÅR INE LADDA UPP BILDER PÅ MIN JÄVLA KUK BLOGG, BRA, NU VET NI! HEEEEEEEEELVETE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0