du e saknad vännen.

den tiden, saknar jag mer än nått annat. när vi fyra alltid höll ihop. men vafan var det som hände? kommer ihåg att jag alltid var så underbart glad. trodde helt ärligt att det alltid skulle vara alla vi, men tyvärr hade jag fel. du har hittat nya vänner nu, som e mycket bättre och som du har roligare med, det märks så mycket på dig. känns så tomt utan dig vännen. tänker på hela tiden hur kul vi alltid hade, och alla våra underbart bästa dagar. när vi alltid sov över och bara kunde ligga och skratta åt ingenting. jag vill säga så mycket till dig, men du skulle aldrig förstå. vi pratar om dig varje dag, om hur kul du har nu med dina vänner, men det e jag glad för, att du har så kul. men jag önskar så att vi kunde få tillbaka dig, ha dig som vi hade förut, men det kommer aldrig bli så. det e mitt fel att det blev såhär, var jag tvungen att ta allting så allvarligt. varför skulle det här hända? allt hade ju varit bra om ingenting av det här hände. men man kan ju inte spola tillbaka tiden, som jag önskar så himla mycket att man kunde göra. men du e inte samma som du var förut, du e en helt annan person när du e med dom. kanske vi inte var dom rätta för dig, vi kanske bara ställde till problem. jag kan ju alltid drömma om att få dig tillbaka, det e ju bättre än ingenting. men ingen av oss kommer glömma dig eller våra minnen. jag älskar dig bätavän.







vårat protokoll för girl power, vi var töntiga, ahhah. punkten nummer tre...


Kommentarer
Postat av: Anonym

aw, tack så mycket hjärtat! ♥

2011-02-24 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0