grattis lina och lolloh i efterskott! ♥

igår fyllde två av mina bästa vänner år, lina och lolloh!

lina och jag har gått i samma gympagrupp hur länge som helst, men vi pratade inte så jätte mycket med varann då. hon gick även i min paralellklass, tills jag bytte klass. när vi åkte på klass resa, det var då vi började va med varann, eller du, jag och moa. fyfan vad kul vi alltid hade! när vi började sjuan va vi tre alltid med varann, och vi sa till varann, att vi alltid skulle skulle hålla ihop, och att ingen skulle kunna komma emellan oss. halva sjuan gick, och vi var alltid med varann. sen bytte ju moa skola. men du och jag håller fortfarande ihop. och vi har ju hur jävla kul som helst i skolan! när jag ser dig när jag kommer till skolan, blir jag gesnast så jävla glad! du räddar helt enkelt mina dagar! och jag kan berätta precis vad som helst för dig, och jag vet att du inte säger det till nån. seriöst, vad skulle jag göra om jag inte hade dig?! men jagälskar dig bästavän! ♥


















och min underbara vä lolloh. vi har kännt varann ganska länge, fast då var vi ju inte alls mycket. vi var ju mest under 2009. fast vi kände knappt varann då. som vi började va som mest var precis innan sommarlovet 2010. sen började du, jag, jula och hannah och va med varann. tror vi inte va en dag uten varann i sommar, eller jo, bara några, haha. varje dag behöver vi inte ens fråga varann om jag ska komma till dig efter skolan, för det e ju en självklarhet för oss. och allting som vi har delat tillsammans, och allt som vi har varit med om, det e sjukt! men du och julia, vet an mer än mig, än vad jag själv vet. hahha, ni vet ju seriöst allt! minsta lilla sak. och om inte jag hade träffat dig, hade jag dött. för när jag träffad dig förändrades verkligen allt, och jag e hela tiden glad, som jag verkligen inte var innan! och jag vet även att jag kan berätta vad fan som helst för dig! vi brukar sitta prata hur länge som helst, om saker som e så jävla onödiga, haha. och vi har alltid så jävla kul, även om vi bara e inne hela dagen och inte gör ett skit, har vi endå så himla kul! men jag älskar dig bästavän! ♥























lolloh kommer döda mig... hahaha


Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig också! ♥

2011-02-19 @ 15:53:00
URL: http://heylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0