svar på frågestunden

vem gillar du?
det beror väl på hur du menar med gillar. men om du menar om jag gillar nån kille så e svaret nej.

pullar du?
hahaha, vadå om jag pullar, som en hobby eller? men nej isf.

hur fixar du ditt hår ?
jag gör väl inget speciellt, plattar det och tar lite hårspray i. 

vilken/vilka dofter blir du kåt av?
hahah, kan man ens bli kåt av en doft? men jag blir iaf inte kåt av någon doft.

vad är det värsta du vet?
det e väl massa äckliga småkryp, när folk ljuger och när man känner dig utstirrad av massa, tycker verkligen det e fruktansvärt jobbigt.

gjorde det ont att pierca läppen och vem piercade dig?
jag tyckte det gjorde jätte ont, låg och skrik och tjöt. men det var för jag tog med en vanlig nål, trorja iaf? och det var en kompis som heter julia som piercade mig.

hur ofta och mycket sminkar du dig dagligen?
jag sminkar mig en eller två gånger om dagen. och jag sminkar mig inte ett dugg mycket längre, använder bara mascara, fondation och kajal.

vad är ditt absoluta favoritplagg?
det e nog min zebratröja från gina.

går du i någon sport, isåfall vilken?
ja, jag går i gymnastik. började igen i söndags. slutade innan i det för ett halvår sen, men nu blev jag sugen på att börja träna igen!

vart handlar du oftast och vilka är dina favorit affärer?
jag handlar oftast på jc, h&m och gina tricot. och mina favorit affärer e gina tricot och bikbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0